آزمون

ساخت وبلاگ

پرورش و نگهداري درخت عناب

دانستنيهاي علمي: درخت عناب بومي مناطق گرمسير بوده و از چين منشاء گرفته و براي هزاران سال در آنجا کشت و کار مي گرديد. امروزه اين درخت مي تواند در کل کره زمين يافت شود. عناب تازه در کره، چين، ويتنام و فروشگاه هاي هند بيشتر يافت مي شود.

خصوصيات ظاهري: درخت عناب درختي کوچک و برگ ريز بوده و در زمستان خزان مي کند. اين درخت 5 تا ارتفاع 12 متر رشد کرده و سرعت رشد زيادي دارد. گلها در بهار ظاهر شده و بذر آنها در پاييز مي رسد. گل ها دو جنسي هستند يعني هم داراي گل جنس نر و هم داراي جنس ماده مي باشند. غالبا بوسيله حشرات گرده افشاني مي شوند.

https://qiita.com/BrandMann9

 

اصولا شاخه هاي درخت عناب خاردار مي باشد. برگ ها براق و سبز رنگ هستند و 2 تا 7 سانتي متر طول و 1 تا 3 سانتي متر عرض دارند. برگ‌هاي بيضي شکل کشيده، بدون کرک و حاشيه‌هايش دندانه‌دار مي‌باشد گل ها کوچک بوده و حدودا 5 ميلي متر قطر داشته و پنج گلبرگ جزئي و سفيد مايل به سبز هستند.

ميوه هاي عناب در هنگامي که هنوز نرسيدند، کمي مزه ي سيب مي دهد و هنگام رسيدن رنگ آنها قهوه اي با برق سياه مي شوند. تقريبا شبيه يک خرماي کوچک ديده مي شوند. در داخل آن يک هسته ي محکم شبيه هسته ي زيتون وجود دارد.

شرايط محيط رشد: درخت عناب به دامنه ي وسيعي از دما و بارش مقاومت دارند، بنابراين اين درخت به تابستان هاي گرم و آب کافي براي ميوه دهي مطلوب دارند. در اغلب خاک ها نتيجه بخش هستند و سال هاي بيشتري عمر مي کنند اگر خاک آن ها خوب زهکشي شده باشد.

معمولا آفتاب کامل و محل گرم را مي پسندند. خاک هاي قليايي را بيشتر مي پسندند. سريع ارشد بوده و حتي در خاک هاي فقير از لحاظ مواد غذايي نيز رشد مي کنند. تا دماي 20- درجه سانتي گراد تحمل سرما داشته اما معمولا در مناطق گرم کشت مي گردد. براي ميوه دهي بهينه بايد تابستان هاي گرمي را پشت سر بگذارد.

خواص درماني و کاربردهاي صنعتي: عناب حاوي ساپونين ها، جوجوبوزايد و اسيدهاي تري ترپنوئيک است. عصاره ي آن جهت خواب آرامتر موثر بوده و علت آن به ترکيبات فعال و دارويي آن برمي گردد. مزه آن شيرين، خوراکي بوده و داراي خاصيت دارويي مي‌باشد. کاربردهاي آن در صنايع به صورت خشک شده و يا به صورت آب نبات‌هاي طعم دار، شربت شيرين ميوه عناب، تهيه سرکه، کيک، عناب کنسرو شده، چاي با طعم عناب مي باشد.

عناب ملين و داراي لعاب بسيار است و جهت درمان سرما خوردگي موثر است. استفاده از مغز ميوه در زخم‌ها و بريدگي‌ها سبب سرعت بخشيدن به بهبود زخم ها، همچنين دندان‌ها را در برابر پوسيدگي مقاوم مي‌سازد. عناب آرامش بخش و ضد بدخلقي است و سبب کاهش اضطراب مي‌شود و تقويت کننده معده و سيستم گوارشي است.

عناب خون را تصفيه و سموم را از بدن دفع مي‌کند، سبب روشني پوست شده و از بروز مشکلات قلبي جلوگيري مي‌نمايد. عناب ضد سرطان بوده و خاصيت آنتي اکسيداني دارد که از اين طريق با راديکال هاي آزاد که براي سلامتي مضر مي باشند مقابله مي نمايد.

https://www.misterpoll.com/users/4678566

نحوه تکثير گياه

براي تکثير درخت عناب چهار روش وجود دارد. تکثير به روش کاشت بذر، تکثير به روش پاجوش، تکثير به روش قلمه زدن، تکثير به روش خوابانيدن، تکثير به روش کاشت نهال.

اگر چه محصول عناب طبق آن چه در بالا ذکر کرديم، به روش‌هاي مختلفي کاشته مي‌شود، اما در نهايت کاشت و تکثير به روش پاجوش، محبوبيت و کاربرد بيشتري دارد. در جنوب خراسان، اکثر باغداران، عناب را به اين روش تکثير مي‌دهند.

جابجايي پاجوشها

بهترين راه زياد كردن درخت عناب اين روش مي باشد. پاجوشها كه از كنار درخت مي رويد، درخت عناب در جستجوي آب ريشه هاي زيادي مي دواند و از ريشه هاي سطحي، جوانه هايي مي رويد و از زمين بيرون مي آيد. در سال دوم در پايان فصل پاييز كه درخت نمو نسبي كرده است، با بريدن ريشه درخت مادر، نهال را با ريشه از زمين بيرون مي آورند و جاي ديگر مي کارند.

 قلمه زدن

از درخت عناب مي توان درنيمه دوم اسفند ماه قلمه گرفت. قلمه ها بايد از شاخه هاي جوان يكساله باشد. قلمه هاي سي سانتي متري را كه بطور اريب بريده شده در كناره پشته ها در زمين فرو مي برند. بطوريكه فقط پنج سانتي تر سرقلمه از لبه پشته بيرون باشد. فاصله هر قلمه از يكديگر حدود پنج سانتي تر خواهد بود. پس از كشت قلمه ها، جويه ها را پر از آب مي كنند و زمين قلمه كاري شده بايد هميشه مرطوب باشد و مرتب و جين شود.

خوابانيدن

شاخه هاي دوساله اي را كه از بخش پاييني تنه درخت مادر روييده است مي توان خوابانيد اين كار در فصل پاييز و اواخر زمستان انجام مي شود.

 كشت بذر عناب

روش كشت به اين صورت است كه در نيمه اول اسفند هسته ها را در ظرفي پر از آب مي ريزند و در جاي گرمي مي گذارند. پس از چند روز كه خيس خورد آنها را در زميني كه پيشتر آماده شده است مي كارند. بذرها در نيمه دوم فروردين مي رويند. نهال هاي دوساله را پس از برگريزان از خزانه به زمين اصلي منتقل مي كنند. درخت عناب را معمولاً‌ پيوند نمي زنند زيرا نوع مرغوبتري ندارد. ولي درصورت پيوند زدن، نهالها زودتر به بار مي نشيند.

آيا پرورش درخت عناب در باغچه ممکن است؟

در پاسخ به اين سؤال مي‌توان گفت بله! کاشت درخت عناب، در باغچه نيز مي‌تواند انجام گيرد. البته که روشن است ميزان باردهي محصول نسبت به باغات قطعاً کم‌تر خواهد بود. اما در هر حال براي کاشت اين محصول در باغچه خانه و يا باغ نيز همانند باغات بزرگ و زمين‌هاي کاشت، اصول مربوط به کاشت عناب، بايد در نظر گرفته شود.

شرايط مطلوب براي رشد درخت عناب

اگر چه درخت عناب در برابر شرايط مختلف دمايي و بارندگي مقاومت دارد، اما براي گرفتن بهترين نتيجه، اين درخت به تابستان هاي گرم و آب کافي براي ميوه دهي مطلوب نياز دارد. همچنين اين درخت در اغلب خاک ها نتيجه بخش هستند و اگر خاک مکان کاشت خوب زهکشي شده باشد طول عمر درخت بيشتر مي شود.

براي گرفتن بهترين نتيجه در کاشت عناب، مکان کاشت بايد داراي آفتاب کامل و مکان گرم و همينطور خاک قليايي باشد. عناب سرعت رشد بالايي دارد و حتي در خاک هاي فقير از لحاظ مواد غذايي نيز رشد مي کند.

آبياري

درخت عناب در واقع درختي است که در برابر کم‌ آبي و خشکي مقاومت زيادي دارد اما براي رشد عالي، بايد آبياري را به‌ صورت مناسب انجام دهيد و اجازه ندهيد که ريشه گياه‌تان دچار خشکي شود زيرا در چنين شرايطي درخت بسيار ضعيف مي‌شود و احتمال دارد از بين برود. بنابر اين حتما به ميزان مصرف آب و زمان آبياري توجه کافي داشته باشيد و اجازه ندهيد گياه سلامت خود را از دست بدهد.

آبياري بيش از حد نيز براي درخت عناب اصلا مناسب نيز و ممکن است مشکلاتي را به همراه خود داشته باشد. در واقع اگر اين گياه را غرقاب کنيد، با خفگي ريشه درخت مواجه خواهيد شد و ممکن است ديگر درخت‌تان محصول‌دهي مناسبي نداشته باشند.

دما

اين درخت سرسبز و جذاب مي‌تواند تا دماي 15- را تحمل کند اما بهترين مکان براي رشد آن، فضاهاي گرم است. بنابر اين اگر مي‌خواهيد درخت پربارتر و شاداب‌تري داشته باشيد، حتما در مکان‌هاي گرم اقدام به کشت درخت کنيد.

خاک

براي کاشت درخت عناب، سعي کنيد خاکي را انتخاب نماييد که از زهکشي مناسبي برخوردار باشد. در واقع خاک مورد نظرتان نبايد خيلي سنگين باشد زيرا اين گونه خاک‌ها باعث مي‌شوند رشد درخت به خوبي ادامه نيابد و ريشه آسيب ببيند. از اين رو اگر خاک زمين مورد نظرتان سبک نيست، حتما به اطراف آن مقداري خاک برگ يا شن اضافه کنيد تا بافت خاک به مرور زمان سبک‌تر و حاصلخيزتر شود.

نور

درخت عناب جزو درختاني است که به نور نسبتا زيادي احتياج دارد و اگر نور به ميزان کافي دريافت نکند، از بين مي‌رود. بنابر اين اگر مي‌خواهيد رشد درخت دچار اختلال نشود و شاخه‌هاي درخت ضعيف نشوند، بهتر است مکاني را براي کاشت انتخاب کنيد که در روز حداقل 6 ساعت نور خورشيد به آن جا بتابد.

البته قابل ذکر است که اين درخت مي‌تواند در محل‌هاي نيمه آفتابي هم به رشد خود ادامه دهد اما قطعا در چنين شرايطي باردهي کمتري خواهد داشت و ديرتر وارد فاز زايشي مي‌شود.

کود

هنگام کاشت درخت عناب و رشد آن حتما از کودهاي مفيد بهره بگيريد و کار کوددهي را انجام دهيد زيرا اين کار موجب مي‌شود درخت مقاومت بيشتري داشته باشد و در برابر عوامل آسيب‌زا، از بين نرود. در حال حاضر کودهاي طبيعي و شيميايي زيادي وجود دارد که مي‌توانيد از آن‌ها استفاده کنيد اما بهتر است سراغ گزينه‌هايي برويد که املاح و مواد مغذي لازم همچون؛ فسفر، نيتروژن، آهن، پتاسيم، روي، بور و کلسيم، در آن به ميزان کافي وجود داشته باشد.

تا حد امکان نيز سعي کنيد سراغ کودهاي مايع برويد زيرا اين کودها نسبت به نوع‌هاي پودري و گرانوله، قابليت جذب بهتري دارند و سريع‌تر اثر خود را بر روي ريشه درخت به جاي مي‌گذارند. اگر مي‌خواهيد درختان‌تان خشک نشوند و آسيب نبينند؛ اصلا از کودهاي مرغي‌ و گوسفندي استفاده نکنيد. همچنين هميشه سعي کنيد کار کوددهي را به صورت منظم انجام دهيد تا مشکلي براي درختان‌تان به وجود نيايد و محصولات بيشتري را هم برداشت کنيد.

دماي مورد نياز درخت عناب

عناب حداکثر سرمايي که ميتواند تحمل کند، ??- درجه سانتيگراد است. در کل اين درخت به تابستان هاي گرم و طولاني براي باردهي عالي و فراوان نياز دارد. برخي ها معتقد هستند که اين درخت را نبايد در شمال کاشت و ممکن است جواب ندهد اما اينطور نيست. اين ميوه در شمال نيز به خوبي رشد کرده و ميوه مي دهد.

درختان عناب براي رشد به مقادير زيادي از بارش و دما نياز دارند. بنابراين در محيط هايي با تابستان گرم و پرآب بهتر رشد مي کنند. اگر خاک آن ها به خوبي زهکشي شده باشد، سال هاي بيشتري عمر مي کنند. اين گياهان محل گرم و آفتابي را مي پسندند. از نظر نوع خاک نيز به خاک هاي قليايي گرايش دارند. اين گياهان رشد زيادي دارند و حتي در خاک هاي فقير نيز رشد مي کنند.

اين درخت تا دماي ??- درجه سانتي گراد نيز مقاومت داشته اما در مناطق گرمسير کشت مي شوند. براي ميوه دهي نيز بايد تابستان ها گرمي را تجربه کنند.

کاشت و پرورش درخت عناب مقاوم به کم آبي و خشکي

درخت عناب مقاوم به کم ابي است با شاخه هاي کوتاه يا درختي به ارتفاع 6 تا 10 متر ،پوست تنه آن ناهموار چوب آن بسيار محکم و به رنگ قهوه اي است . گلهاي عناب دوجنسي هستند . اين گلها معطرند و به وسيله حشرات گرده افشاني مي شوند  درخت عناب يا خرماي چيني در اغلب نقاط ايران مي رويد و محصول مي دهد و با بيشتر آب و هواي مناطق ايران سازگار است. اين درخت در برابر کم آبي بسيار مقاوم مي باشد.عناب جزء درختان مقاومي است که قابليت رشد در زمينهاي کم آب وباکيفيت پايين رادارا بوده ودرطي دوران خشکسالي وپديده سرمازدگي ازمعدود گياهاني مي باشد که خسارت بسيار اندکي را متحمل گرديده است.

فصل مناسب کاشت عناب چه فصلي است؟

مانند خيلي از ديگر درختان ميوه، کاشت درخت عناب در اواخر پاييز و اواسط زمستان انجام مي‌شود. در خراسان جنوبي که روش کاشت پاجوش عموماً مورد استفاده قرار مي‌گيرد، اين عمل از اواسط اسفند ماه شروع شده و تا جوانه زني در فروردين ماه به طول مي‌انجامد. البته ناگفته نماند که بسياري از باغداران در اواخر آذر ماه اين فعاليت‌ها را انجام مي‌هند.

باغداري و مراقبت‌هاي لازم از آفات و بيماري‌هاي درختان عناب چگونه است؟

همانند ساير ارقام ميوه با کاشت درخت عناب، آفات و بيماري‌هايي پديد آمده که با پيشگيري و مراقبت‌هاي به موقع و مؤثر، مي‌توان از ايجاد بسياري از آن‌ها جلوگيري کرد و يا وخامت آن را کم‌تر کرد.

جدا کردن ميوه‌هاي بيمار و آلوده و يا شخم زدن در پاي درختان، روش‌هايي است که از پيشروي بيماري به کل محصول جلوگيري مي‌کند. استفاده از کودها براي تقويت هر چه بيشتر گياه در طول پروسه کاشت عناب، اهميت دارد.

استفاده از سموم تأييد شده از جانب کارشناسان کشاورزي براي مبارزه با آفات و بيماري‌ها، از جمله ديگر فعاليت‌هايي هستند که مي‌تواند در مقاوم کردن و همچنين هر چه پربار‌تر کردن محصول به شدت مؤثر باشد.

کاشت درخت عناب چه آفات و بيماري هايي به دنبال دارد؟

يکي از شايع‌ترين بيماري‌هايي که براي درخت عناب و محصول آن پيش مي‌آيد، مگس محصول عناب ‌است. اين مگس به داخل ميوه نرسيده راه پيدا کرده و در آن تخم ريزي مي‌کند. لاروها از گوشت درون محصول تغذيه کرده و اينگونه، ميوه عناب کاملاً نابود مي‌شود.

آفاتي ديگر مانند پروانه، کنه و تريپس نيز از جمله آفاتي هستند که ممکن است به اين گياه حمله کرده و محصول آن را از بين ببرند. مبارزه با آفات يکي از مهم‌ترين اصولي است که در مراحل مربوط به کاشت درخت عناب، بايد حتماً مورد توجه قرار بگيرد. در بالا توضيحاتي در رابطه با انواع روش‌هاي مبارزه با اين آفات داديم.

سخن پاياني کاشت درخت عناب

به طور معمول نحوه کاشت درخت عناب راحت است و نياز به شرايط خيلي سختي ندارد اما و اگر دچار مشکل شديد و نهال‌تان در فصل بهار سبز نشد، بهتر است ميزان آبياري را مقداري افزايش دهيد و نهال را از زمين خارج نکنيد تا در تابستان به صورت مجدد سبز شوند. در کل مي‌توان گفت؛ باغداراني که به نکات و موارد ذکر شده در اين مقاله توجه کنند، مي‌توانند نتايج بسيار مطلوبي را مشاهده کنند و محصولات بيشتري برداشت نمايند.

و در نهايت بايد گفت کاشت نهال عناب، مي‌تواند يک فعاليت جذاب و پر سود باشد. با توجه به اين که محصول عناب خواص فراواني دارد و در دستورعمل‌هاي تغذيه‌اي به خصوص براي ما ايراني‌ها جايگاه ويژه‌اي براي اين محصول در نظر گرفته شده است، کاشت نهال آن مي‌تواند فعاليتي مفيد به حساب آيد.

البته که در پروسه کاشت درخت عناب، تمامي نکاتي که در بالا ذکر کرديم بايد انجام شده و به بحث‌هاي تکنيکي مربوط به کاشت مانند فراهم آوردن شرايط محيطي مناسب و مبارزه با آفات بايد توجه ويژه‌اي شود.

در خاطر داشته باشيد، در صورتي محصولي پربار و با کيفيت برداشت خواهيد کرد که در مراحل مربوط به کاشت، تمامي نکات لازم را رعايت کرده باشيد.آن چه در اين جا بدان پرداختيم، بررسي مراحل و نکات مربوط به کاشت عناب، بود.

http://qooh.me/BrandMann9

https://www.divephotoguide.com/user/BrandMann9

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 129 تاريخ : جمعه 27 آبان 1401 ساعت: 11:51

يکي از راه‌هاي شگفت‌انگيز که مي‌توانيد مراقبت از خود را تمرين کنيد، خريد گل براي خودتان است. گل ها فوراً خلق و خوي را تقويت مي کنند، اما اغلب فقط براي مناسبت هاي خاص، تعطيلات يا به عنوان هديه اي که بايد دريافت کنيد در نظر گرفته مي شوند. خريد گل براي خود مي‌تواند قدرت‌بخش باشد و عزت نفس شما را بالا ببرد، به خصوص اگر احساس ناراحتي مي‌کنيد. با خريد دسته گل تازه نيز محيط اطراف شما را با رنگ و عطر گلها زيباتر مي کند.

خودمراقبتي چيست؟

خودمراقبتي در نهايت حول اين ايده است که عمداً براي مراقبت از خود وقت بگذاريد. اين مي تواند تمام زمينه هاي سلامتي شما را شامل شود - جسمي، ذهني و عاطفي. از آنجايي که زندگي به همان اندازه ديوانه کننده است، مردم اغلب از يکي، اگر نگوييم همه آن بخش ها، غفلت مي کنند. در نتيجه، آنها اغلب احساس مي کنند که احساس خوبي ندارند.

همه ما نيازها و ترجيحات منحصر به فردي داريم و "مراقبت از خود" مي تواند از فردي به فرد ديگر بسيار متفاوت باشد. تمرين مراقبت از خود مي تواند به سادگي زود خوابيدن، پياده روي در جنگل يا لذت بردن از يک فنجان چاي گياهي باشد. هدف نهايي مراقبت از خود اين است که خود را سالم و شاد نگه داريد.

چگونه گل ها مي توانند نوعي مراقبت از خود باشند

خريد گل براي خود مي تواند بخشي مفيد از روال خودمراقبتي شما باشد به دلايل مختلفي از جمله:

تقويت کننده خلق و خو

تحقيقات نشان داده است که گل ها به طور مداوم به افزايش خلق و خوي افرادي که گل ها را دريافت مي کنند کمک مي کند. نه تنها دريافت گل احساس خوبي دارد، بلکه گل‌ها باعث مي‌شوند افراد واقعاً لبخند بزنند و مي‌توانند تأثيرات مثبت پايداري بر نگرش افراد ايجاد کنند.

توانمندسازي

از آنجايي که گل‌ها معمولاً به عنوان هديه‌اي در نظر گرفته مي‌شوند که فقط به شخص ديگري داده مي‌شود، بسياري از مردم با ايده خريد آن‌ها براي خود دست و پنجه نرم مي‌کنند. با اين حال، اين مي تواند خريد گل براي خود را نيز بسيار قدرتمند کند.

 خريد گل

 

تبليغ

از نظر بصري دلپذير

چه از فرآيند انتخاب گل براي دسته گل لذت ببريد و چه ترجيح مي دهيد چيدمان طراحي شده توسط تيم ما را انتخاب کنيد، گل ها راهي شگفت انگيز براي روشن کردن هر اتاقي هستند. هنگامي که دسته گل خود را با مراقبت بهتر از خود مرتبط مي کنيد، آنها همچنين مي توانند به بهبود روحيه شما کمک کنند. ديدن گل هايي که براي خود خريده ايد مي تواند احساس خوبي در شما ايجاد کند و يادآور اين باشد که در حال تمرين مراقبت از خود هستيد.

شکل "درمان کردن خود"

يکي از بهترين راه‌هايي که مي‌توانيد خودمراقبتي را تمرين کنيد اين است که هر از چند گاهي خود را درمان کنيد. خيلي اوقات، مردم منتظر يک دستاورد بزرگ يا يک رويداد مهم هستند تا خود را جشن بگيرند يا به خود پاداش دهند. با اين حال، خريد گل هاي مورد علاقه شما مي تواند يک روز معمولي را به مناسبت خاص خود تبديل کند.

امروز براي خودتان گل بخريد

افزودن خودمراقبتي به روال خود مي تواند به سلامت کلي شما کمک زيادي کند. خواه به دنبال ارتقاي خلق و خوي خود، احساس قدرت، يا روشن کردن محيط اطراف خود باشيد، خريد گل براي خود بهترين گزينه براي تمرين مراقبت از خود است.

به تجربه خود با گل فکر کنيد. زماني را به ياد بياوريد که شريک زندگي تان در روز ولنتاين يک دسته گل رز قرمز دوست داشتني به شما داد يا دوستانتان سبدي از گل هاي مورد علاقه تان را براي تبليغ برايتان فرستادند. يا اگر گل دريافت نکرده ايد، فقط مزارع زيباي اسطوخودوس در فرانسه يا صحنه معروف نرگس هاي شيرازي را تصور کنيد. شما نمي توانيد حس مثبتي نداشته باشيد.

در  سيتي گل ، ما اينجا هستيم تا به شما کمک کنيم گل‌ها و گياهاني را پيدا کنيد که به اندازه ما دوست داريد. از خريد دسته گل گرفته تا گل هاي داخلي که مي توانيد در خانه پرورش دهيد، ما تمام نيازهاي گل شما را پوشش داده ايم. براي کسب اطلاعات بيشتر در مورد انواع گل ها و چيدمان هاي پيشنهادي ما يا کسب اطلاعات بيشتر در مورد خدمات ما، اينجا با ما تماس بگيريد

منبع :  https://www.salameno.com/news/55383703/%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%DA%AF%D9%84-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C-%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%82%D8%A8%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

https://unsplash.com/@marriotkeziah3
https://www.eveote.com/shard/s562/sh/3998ce44-e8e4-327d-0dd3-879e6aee3188/b98e4a5f180464f1f24b35162646c6a3
https://www.liveinteet.ru/stat/citygol.com/
https://coub.com/marriotkeziah3
https://giphy.com/channel/MarriotKeziah3
https://3dwarehouse.sketchup.com/user/52e0b96d-1a66-4067-848d-d1064ea5e670/Marriot-K
https://www.fanfiction.net/~marriotkeziah3
https://seekingalpha.com/user/57087750/Idea
https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/MarriotKeziah3
https://www.spreaker.com/user/16703495
آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 152 تاريخ : جمعه 18 شهريور 1401 ساعت: 16:50

تبديل در بازاريابي (conversion) چه اهميتي دارد؟

در بازاريابي آنلاين، فرآيندهايي که منجر به نتيجه‌گيري مشخص مي‌شوند، تبديل ناميده مي‌شوند.

 

کاربران از بازديدکنندگان يا افراد علاقه مند به خريداران يا مشتريان تبديل مي شوند. در اصطلاحات فني نيز در اين زمينه گفته مي شود که کاربران "تبديل" مي کنند. تبديل يک KPI مهم براي وب سايت هاي تجاري است. به منظور اندازه گيري کارايي اقدامات تبليغاتي يا اقدامات سئو، اغلب نرخ تبديل تعيين مي شود.

 يک تبديل مي تواند به روش هاي مختلفي انجام شود و علاوه بر خريد در يک فروشگاه آنلاين، مي تواند شامل يک اشتراک خبرنامه نيز باشد. زير حوزه بهينه سازي موتور جستجو بهينه سازي تبديل يا بهينه سازي نرخ تبديل است.

 

انواع تبديل در بازاريابي آنلاين

 

انواع مختلفي از تبديل ها وجود دارد که وب سايت مهدي نجاري مي توانند آنها را بشمارند. هميشه نبايد در مورد تبديل افراد علاقه مند به خريداران باشد. تبديل بازديدکنندگان به افراد علاقه مند نيز مي تواند به عنوان تبديل به حساب آيد.

 

            تبديل کاربران يک موتور جستجو به بازديدکنندگان يک وب سايت: در اين حالت، هر بازديد از وب سايت قبلاً تبديل خواهد بود.

  • تبديل بازديدکنندگان به مشترکان يک خبرنامه.
  • تبديل گيرندگان خبرنامه به خريدار.
  • تبديل مشتريان گاه به گاه به مشتريان عادي
  • تبديل بازديدکنندگان به علاقه‌منداني که فرم تماس يا درخواست را پر مي‌کنند. در اين مورد، تبديل با ليد همپوشاني دارد، که يک شروع تماس براي خريداران بالقوه است.
  • تبديل کاربراني که شماره تلفني را در وب سايت جستجو مي کنند و تماس مي گيرند.

 

اساساً بستگي به اهداف شرکت شما دارد که کدام عملکرد کاربران به عنوان تبديل ثبت مي شود. با اين حال، در تجارت الکترونيک، تبديل تقريباً هميشه معادل خريد است.

 

 

محاسبه نرخ تبديل

 

نرخ تبديل نسبت اقدامات تعريف شده به بازديدکنندگان واقعي وب سايت ضرب در 100 است. بنابراين نرخ تبديل هميشه به صورت درصد داده مي شود.

 

يک مثال: يک شرکت در وب سايت خود 1000 بازديد کننده دارد. تبديل زماني تعريف مي شود که کاربر محصولي را خريداري مي کند. از هر 1000 کاربر، 10 نفر مقاله را به صورت آنلاين خريداري مي کنند. سپس نرخ تبديل به صورت زير محاسبه مي شود:

 

10 اقدام / 1000 کاربر * 100 = 1.0 درصد. در اين صورت نرخ تبديل 1 درصد خواهد بود.

 

اينکه کدام نرخ تبديل واقعا خوب يا بهتر است بد است بستگي به تبديل تعريف شده در هر مورد، صنعت و پيشنهاد در تجارت الکترونيک دارد. به عنوان مثال، در تجارت آنلاين، يک فروشگاه اينترنتي با اقلام با قيمت بالا تمايل به دستيابي به نرخ تبديل کمتري در رابطه با خريد دارد.

 

از طرف ديگر، يک وب سايت با موضوع فعلي با لينک دانلود به يک کتاب الکترونيکي رايگان، در صورتي که دانلود به عنوان تبديل حساب شود، نرخ تبديل قابل توجهي بالاتري خواهد داشت.

 

بهينه سازي نرخ تبديل

 

وقتي صحبت از پيشنهادات تجاري در وب مي شود، بهينه سازي نرخ تبديل نقش مهمي ايفا مي کند. در نهايت، بهينه‌سازي يک وب‌سايت و بازاريابي تماماً مربوط به دريافت هرچه بيشتر ترافيک واجد شرايط است. بنابراين، توليد ترافيک اولين بخش از بهبود نرخ تبديل است. در مرحله دوم، کاربر محتواي موجود بايد متقاعد شود که يک تبديل را انجام دهد.

 

در نهايت، عوامل ديگري نيز وجود دارند که در بهبود نسبت بازديدکننده به تبديل نقش دارند:

 

  1. سرعت بارگذاري: هر چه يک وب سايت سريعتر بارگذاري شود، تجربه کاربري بهتري خواهد داشت. شانس اينکه کاربران در وب سايت بمانند و از آن خارج نشوند به همان ميزان افزايش مي يابد. به نوبه خود، هر چه مدت بيشتري در سايت بمانند، شانس تبديل بيشتر است.
  2. بازاريابي محتوا: ارائه سرنخ هاي واجد شرايط براي بهبود نرخ تبديل مهم است. هرچه محتوا بهتر با هدف کاربر مطابقت داشته باشد، احتمال اينکه کاربران تبديل شوند بيشتر است.
  3. Call-to-Action: زماني که از بازديدکنندگان خواسته مي شود تا اقدامي را در يک وب سايت انجام دهند، اين احتمال افزايش مي يابد که واقعاً اقدام مورد نظر را انجام دهند. اعلاني مانند «اکنون بخريد» يا «اکنون مطالعه را دانلود کنيد» در واقع مي‌تواند اقدام را تشويق کند.
  4. فرآيندهاي سبد خريد ايمن و بدون عارضه: در تجارت الکترونيک، فرآيند سبد خريد يکي از دشوارترين حوزه‌هاي سفر مشتري است. زيرا در اينجا مشتريان بايد داده هاي شخصي و داده هاي پرداخت خود را وارد کنند. هرچه سطح اعتماد به سايت بالاتر باشد و کل فرآيند ساده‌تر باشد، مطمئن‌تر از خريد مشتريان (در اين مورد، تبديل) است. بنابراين تجار آنلاين علاقه زيادي به بهينه سازي نرخ تبديل در حوزه تراکنش هاي پرداخت دارند.
  5. تست A/B: طرح‌بندي‌ها يا محتواي مختلف را مي‌توان در يک وب‌سايت در يک دوره زماني آزمايش کرد. سپس ارزيابي مي شود که کدام نوع تبديل هاي بالاتري را به دست آورده است. همين امر در مورد صفحات فرود نيز امکان پذير است.

 

ابزار اندازه گيري تبديل

 

يک conversiom را مي توان با يک ابزار تجزيه و تحليل وب رايج مانند Google Analytics اندازه گيري کرد. براي رديابي خريدها، ابتدا بايد رديابي تجارت الکترونيک را راه اندازي کنيد. در غير اين صورت، به اصطلاح "اهداف" را مي توان در باطن برنامه تعريف کرد. همچنين امکان نظارت به اصطلاح "رويدادها" وجود دارد.

 

اگر حساب Google Analytics به يک حساب Google Ads مرتبط باشد، اهداف را مي توان به عنوان تبديل به Ads منتقل کرد. از برنامه تبليغاتي مي توان براي ثبت ساير تبديل ها مانند تماس ها يا ارسال فرم تماس نيز استفاده کرد. براي اين منظور معمولاً بايد يک کد رهگيري جداگانه در کد منبع صفحه مورد نظر درج شود.

https://successful-desert-bca.notion.site/6130c68ceb1f48f698c1843918bc1a2e

https://www.merchantcircle.com/blogs/faheem-new-york-ny/2022/8/-/2283386

https://penzu.com/p/606db727

https://writeupcafe.com/%d8%a8%d9%87%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%ae%d8%a7%d8%b1%d8%ac-%d8%a7%d8%b2-%d8%b5%d9%81%d8%ad%d9%87/

https://all4webs.com/faheemkhatri4/persion.htm?56895=57467

https://squareblogs.net/o2fr970ulp

http://www.fxstat.com/en/user/profile/Faheemkhatri4-278208/blog/37132733-

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 151 تاريخ : يکشنبه 6 شهريور 1401 ساعت: 21:49

شاخص نمود رنگ

 

(مخفف Color Rendering Index) يا شاخص نمود رنگ، معياري براي اندازه گيري اندازه نور لازم به صورتي که چشم انسان بتواند رنگ نور را تشخيص دهد مي باشد. اين شاخص بيان مي کند که طيف نور تا چه اندازه از طيف هاي رنگي را در خود جاي داده است.

ساختار چشم انسان به گونه اي است که بتواند با بکارگيري نور خورشيد رنگ هاي متفاوت اشيا را تشخيص دهند. در نتيجه بهترين شاخص نمود رنگ براي چشم انسان نور خورشيد است. شاخص نمود رنگ عددي بين صفر تا صد تعريف مي شود که بهترين حالت آن عدد ??? براي نور خورشيد و نوري که در آن تشخيص هيچگونه رنگي ممکن نباشد با عدد صفر مشخص مي شود. خورشيد داراي طيف نور کاملي است و در نتيجه امکان ديدن همه رنگ ها در نور خورشيد وجود دارد.

 

بايد توجه داشت که همه نور هاي سفيد يکسان نيستند. بسياري از لامپ هاي اطراف ما کيفيت نور نامطلوبي دارند.  در کاربردهايي که ظاهر و شکل اشيا اهميت دارد نبايد از کيفيت نور نامطلوب چراغ ها چشم پوشي کرد. کم بودن شاخص نمود رنگ موجب مي‌شود مخاطب از ديدن رنگ واقعي اشيا محروم شود.

ممکن است تا به حال به فروشگاهي رفته باشيد تا لباس بخريد اما به سختي متوجه رنگ واقعي آن شده باشيد.  در بسياري از فروشگاه ها، گالري هاو موزه ها از چراغ هاي ال اي دي با کيفيت که شاخص نمود رنگ  بالايي دارند استفاده مي شود به خوبي اشيا و کالاهاي موجود را ببيند چراغ هاي ال اي دي با شاخص نمود رنگ بالا در صنايع مختلفي مانند صنايع نساجي و نيز در بيمارستان ها به کار مي رود. چراغ هاي ال اي دي با کيفيت و ببر علاوه بر کاهش مصرف برق و طول عمر طولاني، داراي شاخص نمونه رنگ بالايي هستند که آنها را جهت نورپردازي محيط هاي گوناگون ايده آل مي سازد.

ادامه مطلب در سايت

منبع :

https://v.ht/RQD4M

https://cutt.ly/qLkffL5

   https://did.li/CcwCN

 

https://www.ted.com/profiles/36173771

https://www.behance.net/travisroisin

https://travisroisin4.livejoual.com/profile

https://www.quora.com/profile/Travis-Roisin

https://issuu.com/travisroisin4

https://www.twitch.tv/travisroisin4

https://www.openstreetmap.org/user/TravisRoisin4

https://www.tripadvisor.com/Profile/TravisRoisin4

https://www.4shared.com/u/5ahrExsH/TravisRoisin4.html

https://www.zillow.com/profile/TravisRoisin4

https://www.indiegogo.com/individuals/29609333

https://www.mixcloud.com/TravisRoisin4/

 

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 142 تاريخ : چهارشنبه 2 شهريور 1401 ساعت: 4:13

درباره ربات تبچي فروشگاه وبمستران بيشتر بدانيد

 

ربات تبچي چيست و چه کاربردي دارد؟

بسياري از شما در ماس با ما درباره شيوه کار کردن ربات تبچي تلگرام سوال کرده بوديد امروز ميخواهم در قالب يه مقاله اين ربات رو به صورت کامل براتون توضيح بدم و بگم که ربات تبچي فروشگاه وبمستران  تلگرامي چي هست و دقيقا چه کاري ميکنه باسايت عاشقانه  همراه باشيد ، قطعا براي همه ما تاحالا شده که صاحب کانال يا گروهي تلگرامي باشيم و اون رو مديريت کنيم و داخلش مطلب بزاريم و بخوايم مخاطب واقعي جذب کنيم اينجاست که رباتي تحت عنوان ربات تبچي مطرح ميشود که براي ما کار تبليغات در گروه هاي تلگرامي را ميکند و براي ما مخاطب جذب ميکند

چند نوع ربات تبچي وجود دارد ؟

انواع مختلفي از ربات تبچي وجود دارد که اگر در اينترنت کمي جستجو کرده باشين متوجه ميشويد که تبچي تحت ويندوز که با کامپيوتر نيز کار ميکند يافت ميشود به طور کلي در فروشگاه وبمستران 3 نوع تبچي وجود دارد اول تبچي اي که خودتان ميسازيد و با گوشي کار ميکند ، دوم تبچي اي که با کامپيوتر کار ميکند و سوم تبچي اي که خود فروشگاه وبمستران براي شما طراحي ميکند و آماده به شما تحويل مي دهد

 

چرا ربات هاي تبچي ديليت ميشود ؟

به دليل محدوديتي که در  تلگرام وجود دارد ربات هاي تبچي ديليت ميشوند اما …

آيا ربات تبچي فروشگاه وبمستران ديليت ميشود ؟

در جواب بايد بگوييم که خير سورس ربات تبچي فروشگاه وبمستران طوري طراحي شده است که اصلا ديليت نميشود و شما با خيال راحت ميتوانيد با ربات تبچي فروشگاه وبمستران کار کنيد و لذت ببريد

آيا گروه هايي که ضد لينک دارند ربات رو پاک مي کنند؟

اولا بايد بگويم که اين تفکر کاملا اشتباه است و هنوز ده ها هزار گروه داخل تلگرام هستند که ضد لينک ندارند ولي با اين حال اين ربات به عنوان يک حساب کاربري داخل آن گروه با نام هاي دخترانه اضافه مي شود و پسوند ندارد پس ضد لينک ها نمي توانند اين ربات را شناسايي کنند

نکاتي در مورد تبچي تحت سرور

ربات تبچي تحت سرور با استفاده از سرور لينوکسي و سورسي از جنس پايتون طراحي ميشود اين ربات به طور کلي هم در کامپيوتر ميتوان از او استفاده کرد و هم در سيستم فراموش نشود سرور حتما بايد لينوکس باشد

 

نکاتي در مورد تبجي تحت ويندوز

عشق به کامپيوتر و کار کردن در آن در همه ما وجود دارد خود من به شخصه زياد نميتونم با گوشي کار کنم و بيشتر کارم با کامپيوتر هست از اين رو اومدم و تبچي تحت ويندوز رو طراحي کردم تا همه بتونن ازش استفاده کنن

امکانات ربات تبچي آماده فروشگاه وبمستران

امکان جوين خودکار به گروه ها

امکان اد کردن کانال لينکدوني به ربات

امکان ارسال به سوپر گروه ها

امکان ارسال به گروه هاي معمولي

دور زدن گروه هاي داراي ربات آنتي اسپم گروه

امکان چت خودکار

امکان گذاشتن عکس پروفايل و آي دي

و امکانات ديگر

به طور خلاصه تبچي برا من چيکار ميکنه ؟

به طور خلاصه شما لينک گروه بهش ميدين سپس وقتي به صورت خودکار توي اين گروه ها عضو شد پست هاي کانالتون يا هرچيزي که ميخاين تبليغ کنين رو بهش ميدين و با يه کليک براتون ميفرسته

منفعت تبچي چيه ؟

فرض ميکنم شما مدير يه کانال تلگرامي هستين يا توي کار تبليغات در زمينه تلگرام ، با خريد تبچي شما به راحتي ميتونين بازديد پست هاي کانال خودتون رو بالا ببريد و در سراسر تلگرام ديده بشين به عبارت ديگه افرادي که داخل گروه هاي تلگرام فعاليت ميکنن وقتي پست شما رو ميبينن جداي از ويويي که براتون داره ممکنه از کانال شما خوشش بياد و حتي عضو کانالتون هم بشه ، پس ممبر گيري رو هم ميشه به منفعت هايي که تبچي براتون داره اضافه کرد

الان ديگه همه گروه ها ضد لينک دارن و ربات ها رو پاک ميکنن تبچي رو پاک نميکنن ؟

در 3 سالي که تبچي ميفروشم هميشه يکي از سوالات شما مشتريان عزيزم همين بوده ميگين الان ديگه اکثر گروه ها ضد لينک دارن و تبچي رو پاک ميکنن اين تصور کاملا اشتباست چون اول اينکه تبچي اي که ما براتون ميسازيم به صورت bot نيست و به صورت يه اکانته ، دوم اينکه هنوز هزاران هزار گروه تلگرامي وجود دارن که ضد لينک ندارن و مناسب کار تبچي هستن ، اگه اين گروه ها رو ندارين نگران نباشين ما خودمون در اختيارتون قرار ميديم

تبچي هاي زيادي رو نصب کردم اکثرشون ديليتي دارن مال شما هم ديليتي داره ؟

بزرگترين مشکل ربات هاي تبچي ديليت شدنشونه ، واقعا هم زحمت بکشي و تبچي ديليت بشه غم بزرگيه ، تبچي اماده که ما بهتون ميفروشيم بدون ديليته چون بر اساس جديدترين الگوريتم هاي تلگرام برنامه نويسي شده و همچنين خودما هم 24 ساعته پشتيباني ميکنيم و همچنان در حال توسعه اون هستيم

مزيت هاي ساخت ربات تبچي چيه؟

افزايش بازديد واقعي کانال شما

افزايش ممبر کانال شما

بهينه سازي هزينه هاي تبليغات

کار کردن خودکار تبچي بدون اينکه اينترنت گوشي شما روشن باشد

درباره ربات تبچي اماده رايگان

با فروشگاه وبمستران درخدمت شما هستيم و روش ساخت ربات تبچي اماده رايگان راستش را بخواهيد در تمومي اين مدت که در اينترنت مشغول فعاليت بوده ام چيزي تحت عنوان ربات تبچي اماده رايگان وجود نداشته و نخواهد داشت شايد بتونين کانال هايي پيدا کنين که ربات تبچي داخلش باشه شايد بتونين ربات هايي پيدا کنين که ربات تبچي رايگان داخلشون گذاشته باشن اما هيچگاه نميتونين يه ربات تبچي واقعي داشته باشين چون که همشون يا ديليت ميشن يا تبچي اي که ميسازين کار نميکنه برا همين هست که به شما پيشنهاد ميکنيم ربات تبچي بخريد و از يک سايت معتبر مثل فروشگاه وبمستران تبچيتون رو تهيه کنيد براي کسايي که نميدونن ربات تبچي چي هست پيشنهاد ميکنم پراگراف زير رو بخونن :

ربات تبچي رباتي که اين روزها در تلگرام نام اون رو زياد ميشنويم و دوست داريم بدونيم چه رباتي هست و چه کارايي داره و دقيقا براي ما چيکار ميکنه ، خب به صورت خلاصه اگه بخام براتون بگم ربات تبچي يه ربات تلگرامي هست که انواع مختلفي با امکانات مختلفي داره و خوراک تبليغات توي تلگرام و سوپر گروه هاي تلگراميه

دريافت ربات تبچي رايگان

اين روزها کسي براي کسي مجاني کار نميکنه و حتما بايد در قبالش يا پولي پرداخت کنين يا کاري واسه کسي انجام بديد تا اون کار رو براتون انجام بده در زمينه ربات تبچي هم همينطور هست شما اگه کل اينترنت رو بگردين نميتونين سايت يا کانال تلگرامي پيدا کنين که بهتون ربات تبچي اماده رايگان بده اين در صورتي هست که با پرداخت مبلغي اندک به فروشگاه وبمستران ميتونين ربات تبچيتون رو تحويل بگيرين و استفاده کنين حالا شايد با خودتون بگين که هدف من از نوشتن اين مقاله چي بود ببينيد دوستان عزيزم من فقط تو اين مقاله ميخاستم که وقتتون حروم و هدر نشه با تبچي هاي سرکاري و تبچي هاي الکي بيخودي وقتتون رو حروم نکنيد و يه ربات تبچي واقعي رو از يه سايت معتبر مثل همين فروشگاه وبمستران تهيه کنيد

منبع: shop.themmaker.ir

 

https://www.pubpub.org/user/vera-ray

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:VeraRay1

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://shop.themmaker.ir/

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://gitlab.bsc.es/VeraRay1

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/VeraRay1

https://tcgschool.edu.in/members/veraray1/activity/

http://charma.uprm.edu/twiki/bin/view/Main/VeraRay1

https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2918230-paste-jerin

https://mindvalley.kl.tis.edu.my/user/paste_jerin40

https://ams.ceu.edu/optimal/optimal.php?url=https://shop.themmaker.ir/

https://nowewyrazy.uw.edu.pl/profil/VeraRay1

https://www.ottawaks.gov/profile/veraray1/profile

 

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 306 تاريخ : شنبه 8 مرداد 1401 ساعت: 14:56

اينستاگرام در سال 2010 به عنوان بستري براي به اشتراک گذاري فيلم و عکس با ساير کاربران متولد شد، اگرچه محتواي اصلي منتشر شده در اين برنامه غذا است. اگرچه در ابتدا به طور انحصاري براي iOS منتشر شد، اما دو سال بعد پس از خريد اين شرکت از فيس بوک به قيمت 1000 ميليون دلار، تنها براي اندرويد وارد شد.

 

از آن زمان، اين شبکه اجتماعي به 1000 ميليارد کاربر رسيده است، کاربراني که انواع محتوا را منتشر مي کنند، نه فقط عکس غذا. اگر به فکر باز کردن يک حساب کاربري در اينستاگرام هستيد يا قبلاً يک حساب کاربري داريد و مي‌خواهيد از آن حداکثر استفاده را ببريد، بهترين ترفندها براي تسلط بر اينستاگرام را به شما نشان مي‌دهيم. البته يکي از بهترين سايت ها در اين زمينه اينستاگرام مسترفالوور ميباشد.

فهرست مطالل

1 حساب خود را خصوصي کنيد

2 چقدر در اينستاگرام وقت مي گذاريد

3 با فعال کردن احراز هويت 2 مرحله اي، حساب خود را ايمن کنيد

4 دسترسي به برنامه هاي ديگر را در حساب اينستاگرام ما حذف کنيد

5 از دستگاه هايي که ديگر استفاده نمي کنيد خارج شويد

6 تمام تصاويري که در اينستاگرام گذاشته ايم را دانلود کنيد

7 وضعيت خود را پنهان کنيد تا ندانند شما آنلاين هستيد

8 انتشار را در زمان ديگري ادامه دهيد

9 نظرات روي پست هاي خود را غيرفعال کنيد

10 پست هاي خود را با آرشيو کردن آنها مخفي کنيد

11 داستان هاي خود را از افراد خاصي پنهان کنيد

12 ليستي از دوستان ايجاد کنيد

13 مجموعه هايي براي سازماندهي عکس هاي خود ايجاد کنيد

14 افراد در تصوير را برجسته کنيد

15 از تگ شدن در پست هاي ديگران خودداري کنيد

16 از هشتگ ها استفاده کنيد

17 نظرات توهين آميز را پنهان کنيد

18 ساکت کردن ساير کاربران براي توقف ديدن پست هاي آنها

19 موسيقي مورد علاقه خود را در اينستاگرام به اشتراک بگذاريد

20 يک داستان را به عنوان يک پست به اشتراک بگذاريد

حساب خود را خصوصي کنيد. يک ويژگي بسيار مفيد در صورت داشتن يک حساب کاربري در اينستاگرام، قابليتي است که به ما امکان مي دهد از دسترسي هر کسي که نمي شناسيم به حساب ما جلوگيري کنيم . اگر حساب خود را خصوصي کنيم، هيچ کس تا زماني که درخواست دوستي ما را ندهد، به پست هاي ما دسترسي نخواهد داشت.

اگر ما به آن دسترسي داشته باشيم، اين شخص مي تواند به طور خودکار به تمام پست هايي که در اکانت اينستاگرام خود مي گذاريم دسترسي داشته باشد. اين گزينه براي گروه هايي از دوستان ايده آل است که مي خواهند تمام فعاليت هايي را که انجام مي دهند از طريق يک شبکه اجتماعي به اشتراک بگذارند، اما نمي خواهند گروه را ترک کنند.

 

چقدر در اينستاگرام وقت مي گذاريد

احتمالاً زمان زيادي را در اينستاگرام مي گذرانيد، اما متوجه اين موضوع نشده ايد. اينستاگرام از تداخل احتمالي ما در اين شبکه اجتماعي مراقبت مي کند و از طريق گزينه Your Activity، ميانگين زمان استفاده ما از اپليکيشن را در 7 روز گذشته، زمان دستگاهي که در آن مشاوره مي کنيم، نه از طريق دستگاه هاي ديگر يا به ما نشان مي دهد. از طريق وب سايت

 

با فعال کردن احراز هويت دو مرحله اي از حساب خود محافظت کنيد

اگر مي‌خواهيم از استفاده از دستگاه‌هاي ديگر غير از دستگاه خودمان توسط افرادي که به حساب ما دسترسي داشته‌اند (از جمله رمز عبور) جلوگيري کنيم، بايد تأييد صحت 2 مرحله‌اي را فعال کنيم، فرآيندي که هنگام ورود به يک پيامک ارسال مي‌کنيم. دستگاه جديد براي اولين بار يک پيام با يک کد که بايد در برنامه بنويسيم تا بتوانيم به درستي وارد شويد.

 

دسترسي به برنامه هاي ديگر را در حساب اينستاگرام ما حذف کنيد

برخي از برنامه‌هايي که قول مي‌دهند اطلاعات مربوط به فعاليت اينستاگرام ما را در اختيار ما قرار دهند، متعاقباً به پست کردن پيام‌هاي خط زماني ما با برنامه از طرف ما اختصاص داده مي‌شوند. براي جلوگيري از اين امر، بايد از طريق وب سايت اينستاگرام دسترسي به برنامه را حذف کنيم، روي لينک زير کليک کنيد .

 

از دستگاه هايي که ديگر استفاده نمي کنيد خارج شويد

يکي از گزينه هايي که از اپليکيشن موبايل نداريم، امکان بررسي تمام دستگاه هايي است که به اکانت اينستاگرام ما دسترسي دارند . براي شناسايي آن و خروج از آن در صورت عدم استفاده، بايد روي اين لينک کليک کنيد و مکان دستگاه/دستگاهي را که استفاده نمي کنيم يا مکاني را که نمي شناسيم انتخاب کنيد.

 

دانلود تمامي تصاويري که در اينستاگرام قرار داده ايم

اينستاگرام، مانند فيس بوک و گوگل (براي نام بردن از معروف ترين ها) مورد نياز است تا به کاربران اجازه دهد تمام محتوايي را که در رسانه هاي اجتماعي به اشتراک گذاشته اند دانلود کنند ، يک ويژگي ايده آل اگر قصد حذف اکانت را داريم اما نمي خواهيم تمام محتوا را از دست بدهيم. که منتشر کرده ايم. اين گزينه مانند گزينه هاي قبلي فقط از طريق وب سايت اينستاگرام در دسترس است و روي لينک زير کليک کنيد .

 

وضعيت خود را پنهان کنيد تا ندانند شما آنلاين هستيد

يکي از اولين گزينه هايي که بايد در نظر بگيريم و هرگز کنار نگذاريم حفظ حريم خصوصي است. اينستاگرام به ما امکان مي دهد آخرين باري که به برنامه متصل شده ايم را مخفي کنيم ، يک ويژگي ايده آل اگر شروع به استفاده از آن براي ارسال پيام به دنبال کنندگان خود کرده باشيم.

 

ادامه پست در زمان ديگري

اگرچه اينستاگرام در زمينه انتشار متن به اندازه توييتر محدود نيست، اما احتمالاً گاهي اوقات براي ما روشن نيست که چه مي خواهيم بگوييم يا چگونه مي خواهيم آن را بيان کنيم . اگر مطمئن نيستيم، اما از قبل شروع به نوشتن کرده‌ايم، مي‌توانيم پست را در پيش‌نويس ذخيره کنيم تا بعداً وقتي کلمات مناسبي براي پست پيدا کرديم ادامه دهيم.

 

کامنت روي پست هاي خود را غير فعال کنيد

مطمئناً شما بيش از يک بار يک تصوير ارسال کرده ايد زيرا نمي دانيد که مي توانيد قابليت غيرفعال کردن نظرات را حذف کنيد ، گزينه اي که به ما امکان مي دهد هر دليلي که نمي خواهيم نظر دنبال کنندگان خود را بدانيم و معمولاً مرتبط است را پست کنيم. با لحظات غم انگيزي به اشتراک مي گذاريم تا به دنبال کنندگان خود اطلاع رساني کنيم تا نظر آنها را ندانيم.

 

پست هاي خود را با آرشيو کردن آنها مخفي کنيد

وقتي ديگر نمي‌خواهيم پست اينستاگرام را به اشتراک بگذاريم ، سريع‌ترين روش حذف مستقيم پست است. با اين حال، اگر بخواهيم پست را براي بررسي در آينده نگه داريم، يکي از گزينه‌ها براي جلوگيري از ناپديد شدن آن از شبکه اجتماعي، آرشيو کردن است. وقتي آن را بايگاني مي کنيد، از بيوگرافي ما ناپديد مي شود، بنابراين تا زماني که دوباره آن را منتشر نکنيم، مطلقاً هيچ کس به آن دسترسي نخواهد داشت.

 

داستان هاي خود را از افراد خاصي مخفي کنيد

اگر حساب شما خصوصي نيست، اما گهگاه داستان‌هايي را به اشتراک مي‌گذاريد که فقط به گروه خاصي از افراد علاقه داريد، مي‌توانيد دسترسي آنها را با تنظيم افرادي که نمي‌خواهيد در گزينه‌هاي پيکربندي به آنها دسترسي پيدا کنيد، محدود کنيد.

 

ليستي از دوستان ايجاد کنيد

اگر تعداد داستان‌هايي که منتشر مي‌کنيم بسيار زياد است و مي‌خواهيم دسترسي دوستانمان را محدود کنيم ، مي‌توانيم فهرستي از دوستان ايجاد کنيم که فقط همه انتشارات در قالب تاريخي را که منتشر مي‌کنيم با آنها به اشتراک بگذاريم. هنگامي که ما اين ليست را ايجاد مي کنيم، کاربراني که شامل آنها مي شويم هيچ اعلاني دريافت نمي کنند ، حتي اگر آنها را از ليست حذف کنيم، بنابراين مي توانيم بي سر و صدا اين کار را انجام دهيم، بدون اينکه متوجه باشيم که افراد بالقوه هميشه آن را مي دانند.

 

مجموعه هايي براي سازماندهي عکس هاي خود ايجاد کنيد

اينستاگرام به ما اين امکان را مي‌دهد که مجموعه‌اي از عکس‌ها و ويديوهايي را که از طريق برنامه ارسال مي‌کنيم، علاوه بر عکس‌ها و ويديوهاي افرادي که دنبال مي‌کنيم، ايجاد کنيم. اين مجموعه ها به ما اين امکان را مي دهند که عکس هاي خود را بر اساس مضامين سازماندهي کنيم تا بتوانيم آنها را به روشي بسيار سريعتر و آسان تر بدون نياز به جستجو در تصاويري که دوست داريم پيدا کنيم (ويژگي ديگري که شبکه اجتماعي نيز به ما ارائه مي دهد).

 

افراد داخل تصوير را برجسته کنيد

اگر مي‌خواهيد افرادي که دنبال مي‌کنيد بدانند که تصويري را پست کرده‌ايد که در آن ظاهر مي‌شوند ، مي‌توانيد آنها را در عکس‌ها تگ کنيد. به اين ترتيب، زماني که تصويري را پست مي‌کنيد که در آن شخصي نشان داده مي‌شود، او اعلاني دريافت مي‌کند که از او دعوت مي‌کند پست را ببيند و در صورت لزوم، درباره آن نظر بدهد.

 

از تگ شدن در پست هاي ديگران خودداري کنيد

تگ کردن افرادي که در يک عکس ظاهر مي شوند به کاربران امکان مي دهد آن را ببينند، با افراد ديگري که ظاهر مي شوند ملاقات کنند و به آنها امکان دسترسي مستقيم به حساب اينستاگرام شما را مي دهد. اگر به حريم خصوصي خود حسادت مي کنيد و از آن براي تأثيرگذاري استفاده نمي کنيد ، غيرفعال کردن اين ويژگي هرگز ضرري ندارد، تا زماني که از حساب خود براي تبديل شدن به چيزي در رسانه هاي اجتماعي استفاده نکنيد.

از هشتگ ها استفاده کنيد

در حين انتشار، اگر بخواهيم به تعداد بيشتري از افراد دسترسي پيدا کنيم، بايد از هشتگ هاي موجود در متن همراه تصويري که منتشر مي کنيم استفاده کنيم. به اين ترتيب افرادي که هشتگ هاي خاصي را دنبال مي کنند يا هشتگ ها را جستجو مي کنند مي توانند به محتواي خاصي دسترسي داشته باشند. نه تنها مي‌توانيم هشتگ‌ها را به پست‌هاي خود اضافه کنيم، بلکه مي‌توانيم آن‌ها را براي همه پست‌هايي که شامل آن هستند دنبال کنيم تا در جدول زماني ما نمايش داده شوند. براي نوشتن هشتگ، بايد # و سپس نامي که مي‌خواهيد همه اين پست‌ها در آن نمايش داده شوند را بنويسيد.

 

پنهان کردن نظرات توهين آميز

اينترنت لانه ترول هاست، ترول هايي که پشت ناشناس بودن اينترنت پنهان مي شوند، تا زماني که برخي موانع قانوني/اخلاقي برطرف نشده باشد. توييتر طبيعتاً بزرگ‌ترين لانه ترول‌ها در اينترنت بوده است، جايگاهي که اينستاگرام به دليل محبوبيتش در سراسر جهان به زودي از آن پيشي مي‌گيرد.

 

مانند توييتر، اينستاگرام نيز به ما اجازه مي دهد تا به طور خودکار کامنت هاي توهين آميزي را که دنبال کنندگان ما يا افراد ديگر ممکن است در نظرات پست هاي ما بنويسند، پنهان کنيم. به اين ترتيب، تمام نظراتي که شامل هر نوع توهين باشد، به طور خودکار از نظرات ما براي همه محو مي شود، نه فقط ما.

 

ساير کاربران را ناديده بگيريد تا پست هاي شما را نبينند

بسياري از ما، اگر نه بيشتر ما، هميشه نسبت به دوستان و/يا خانواده خود تعهدي داريم که ما را مجبور مي کند آنها را در تمام شبکه هاي اجتماعي دنبال کنيم، حتي اگر اصلاً به محتوايي که آنها ارسال مي کنند علاقه اي نداشته باشيم. مانند توييتر، اينستاگرام به ما اجازه مي‌دهد تا اين مخاطبين را بي‌صدا کنيم تا پست‌هاي شما در رزومه ما ظاهر نشوند، يک ويژگي ايده‌آل که به ما اجازه مي‌دهد به دنبال کردن شما متعهد بمانيم، اما بدون اينکه بدانيم به پست‌هاي شما علاقه‌اي نداريم.

 

موسيقي مورد علاقه خود را در اينستاگرام به اشتراک بگذاريد

اگر مي‌خواهيد فالوورهايتان از موسيقي‌اي که بيشتر دوست داريد قدرداني کنند، مي‌توانيد از Spotify و Apple Music در قالب استوري، سليقه موسيقي خود، پست‌هايي که به صورت يک ويديوي کوچک همراه با جلد آلبوم و قطعه کوچکي از آهنگ ظاهر مي‌شوند، به اشتراک بگذاريد.

 

يک داستان را به عنوان يک پست به اشتراک بگذاريد

استوري هاي اينستاگرام به کاربران امکان مي دهد لحظاتي را در تصاوير يا ويديوها به اشتراک بگذارند، لحظاتي که مي توانيم با متن ها، شکلک ها، نقاشي ها ... لحظاتي که در بيوگرافي ما نشان داده شده اند، شخصي سازي کنيم. برخلاف پست‌ها، استوري‌هاي اينستاگرام 24 ساعت طول مي‌کشد و پس از آن از بيوگرافي ما و افرادي که ما را دنبال مي‌کنند ناپديد مي‌شوند. اگر مي‌خواهيد داستان‌هايي را که منتشر مي‌کنيد در رزومه خود نگه داريد، مي‌توانيد آن را به اشتراک بگذاريد زيرا پست بهبود مي‌يابد و آن را براي هميشه نگه مي‌دارد.

 

 

 

http://www.aytoloja.org/jforum/user/profile/242199.page

https://list.ly/shanavale4/favorites

https://www.bitsdujour.com/profiles/jxsjuv

https://letterboxd.com/ShanaVale4/

https://www.mapleprimes.com/users/ShanaVale4

https://www.f6s.com/shah-stam137

https://www.intensedebate.com/people/ShanaVale44

https://www.openleaing.com/u/shahstam-rc6ieu/

http://recipes.mentaframework.org/user/profile/205178.page

https://stackoverflow.com/users/19160996/shanavale4?tab=profile

https://gitlab.com/ShanaVale4

https://www.cplusplus.com/user/ShanaVale4/

https://www.misterpoll.com/users/3751086

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 166 تاريخ : پنجشنبه 6 مرداد 1401 ساعت: 23:31

معرفي بهترين دوربين مداربسته ديد در شب

 حفظ امنيت در شب از اصلي ترين هدف هاي استفاده از دوربين مداربسته ديد در شب است که در انتخاب آن بايد اطلاعات کافي داشته باشيم. بهترين دوربين مداربسته ديد درشب چيست؟ اين سوال را به دو سوال متفاوت مي توان تفکيک کرد. بهترين دوربين مداربسته با قابليت ديد در شب چيست؟ سوال دوم، بهترين ديد در شبي که دوربين مداربسته دارد چيست. در اين مقاله به بررسي هر دو سوال مي پردازيم، پس با ما در ادامه مطالب همراه باشيد.

 

بهترين دوربين مداربسته با قابليت ديد در شب

عوامل زيادي در انتخاب دوربين مداربسته دخيل هستند، اما به طور کلي  مي توان کيفيت تصوير دوربين مداربسته، لنز به کار گرفته شده و برند دوربين را در نظر گرفت.

  • کيفيت دوربين مداربسته: دوربين هاي مداربسته کيفيت تصوير هاي متفاوتي دارند. کيفيت تصوير دوربين مداربسته، به اين معناست که تصاوير ثبت شده توسط دوربين مداربسته چه اندازه واضح و مشخص است. کيفيت تصوير در دوربين مداربسته با مقياسي به عنوان مگاپيکسل سنجيده مي شود.
  • برند دوربين مداربسته: شما براي خريد يک دوربين مداربسته با کيفيت بايد در مرحله اول اطلاعاتي در رابطه با برند دوربين مورد نظر خود کسب کنيد. پس از آشنايي و انتخاب برند مورد نظر به سايتهاي معتبر فروش دوربين مداربسته مراجعه کنيد. دوربين هاي مداربسته با برند معتبر، شما را از داشتن دوربين با کيفيت مطمئن مي کنند.
  • لنز دوربين مداربسته: لنز دوربين مداربسته در سه نوع طراحي و توليد مي شوند که شامل لنز ثابت، لنز وريفوکال و لنز موتورايز هستند. لنز ثابت داراي فاصله کانوني ثابت است و تنها در يک زاويه به شما ديد مي دهد. در لنز وريفوکال مي توانيد فاصله کانوني را تغيير دهيد، البته به صورت دستي اين تغييرات انجام مي شود. در لنز موتورايز زوم و فوکوس از راه دور انجام مي شود.

 

بيشتر بخوانيد:   نصب دوربين مداربسته     دستگاه دي وي آر   

 

انواع ديد درشب دوربين مداربسته

دوربين مداربسته ديد در شب IR

دوربين مداربسته ديد در شب IR با استفاده از LEDهاي مادون قرمز محيط اطراف خود را روشن و امکان تصوير برداري در شب را فراهم مي سازد. پرتو مادون قرمز امکان شناسايي رنگ براي حسگر دوربين را از بين مي برد. تمامي تصاوير ضبط شده در شب با دوربين مداربسته ديد در شب IR به صورت سياه و سفيد است.

دوربين مداربسته ديد در شب EXIR

فناوري EXIR در دوربين مداربسته توسط يکي از بهترين برندهاي دوربين مداربسته به نام هايک ويژن ابداع شد. در اين قابليت از پيکربندي لنز براي ايجاد الگوي نور مستطيلي و با پراکندگي يکنواخت استفاده شده است. ديد درشب EXIR در برخي از دوربين هاي HD و تحت شبکه وجود دارد. کيفيت تصوير ارائه شده در شب اين نوع دوربين هاي مداربسته بسيار بهتر از دوربين با ديد درشب IR است. اگر به دنبال بهترين دوربين مداربسته ديد در شب با کاربري نيمه حرفه اي دوربين هاي هايک ويژن با ديد در شب EXIR مي تواند گزينه مناسبي باشد.

دوربين مداربسته ديد در شب STARLIGHT

فناوري Starlight در دوربين هاي مداربسته، امکان ديد در شب با شرايط بسيار کم نور را فراهم مي کند. البته تصوير ضبط شده با قابليت Starlight به صورت رنگي است. چنين قابليتي در دوربين مداربسته دسترسي به جزئيات بيشتر تصوير در محيط هاي کم نور و هنگام شب را ممکن مي سازد. قيمت دوربين مداربسته ديد در شب رنگي بالاتر از دوربين مداربسته با همان ويژگي و ديد در شب سياه و سفيد است. دوربين هاي Starlight براساس نور محيط مي توانند بين تصوير برداري رنگي و سياه و سفيد سوئيچ کنند. اين تنظيمات ديد در شب دوربين مداربسته به صورت دستي نيز قابل انجام است.

دوربين مداربسته ديد در شب ColorVu

فناوري ColorVu پيشرو در صنعت هايک ويژن شعاريست که هايک ويژن براي معرفي تکنولوژي ديد در شب رنگي خود اعلام کرده است. اين شرکت مدعيست دوربين هاي ColorVu  تصاوير با کيفيت بالا و تمام رنگي را 24/7 ضبط مي کند. کاربران چنين دوربين هاي مداربسته به راحتي مي توانند از افراد و دارايي هاي خود در شب با همان رندر و کيفيت واضحي که در نور روز مشاهده مي کنند، محافظت کنند. توانايي قدرتمند فناوري ColorVu براي ثبت جزئيات در نور کم از سه پيشرفت خاص ناشي شده است: 1. سخت افزار پيشرفته 2. پيشرفته ترين پردازش تصوير 3. قابليت اطمينان فوق العاده بالا

 

بهترين ديد در شب در دوربين مداربسته

همانطور که مي دانيد براي تصوير برداري در شب و يا تاريکي مطلق نياز به تکنولوژي ديد در شب داريم. اکثر دوربين هاي مداربسته داراي قابليت ديد در شب هستند. براي داشتن بهترين ديد در شب در دوربين مداربسته، بايد نوع و مشخصات ديد در شب دوربين هاي مداربسته را مورد بررسي قرار دهيد. انواع مختلفي از ديد در شب در دوربين هاي مداربسته وجود دارد که در ادامه به بررسي آن ها مي پردازيم.

 

براي مطالعه بيشتر:    دوربين مدار بسته اچ دي   

 

 

ديد در شب IR

ديد در شب IR اولين تکنولوژي ديد در شب دوربين مداربسته است که با به کار گيري LED هاي مادون قرمز در دوربين مداربسته مي تواند در شب تصاوير را ثبت کند. امواج مادون قرمز توسط چشم انسان قابل ديدن نيستند. پرتو مادون قرمز امکان شناسايي رنگ براي حسگر دوربين را از بين مي برد. تصاويري که توسط دوربين ديد در شب IR در شب ضبط مي شوند به صورت سياه و سفيد هستند.

 

 

دوربين مداربسته ديد در شب EXIR

فناوري EXIR در دوربين مداربسته توسط برند هايک ويژن ابداع شد. EXIR مخفف Extended Infrared است که موجب بهبود بخشيدن ديد دوربين هاي امنيتي در محيط هاي تاريک مي شود. اين تکنولوژي ميزان روشنايي مرکز تصاوير را کاهش داده و يک الگوي مستطيلي با توزيع يکنواخت نور ايجاد مي کند. EXIR نيز مانند IR تصاوير را به صورت سياه و سفيد نشان مي دهد.

 

 

دوربين مداربسته ديد در شب STARLIGHT

دوربين هاي مداربسته ديد در شب استارلايت، قادر به ثبت تصاوير به صورت رنگي در شرايط بسيار کم نور هستند. فناوري starlight به دوربين مداربسته امکان نمايش تصاويري را مي دهد که با چشم غير مسلح قابل به ديدن آن نيستيم. وقتي سطح نور به 20 لوکس مي رسد، چشم انسان براي شناسايي اشياء دچار مشکل مي شود. اين در حالي است که دوربين مداربسته استارلايت حتي در شرايط 0 لوکس نيز ديد خوب و واضحي دارد.

 

 

دوربين ديد در شب ColorVU

 با استفاده از اين تکنولوژي دوربين هاي مداربسته مي توانند جزئيات را در نور کم ثبت کنند. اين تکنولوژي توسط برند هايک ويژن ابداع شده است. اين دوربين ها از ترکيب دو تکنولوژي سخت افزاري تشکيل مي شود: يکي لنز هاي پيشرفته و ديگري سنسور هاي قوي با درجه حساسيت بالا.

 

بيشتر بدانيد: دوربين تي وي تي

 

دوربين مداربسته ديد در شب Warmlight

در دوربين هاي داراي اين تکنولوژي، به جاي استفاده از LED هاي مادون قرمز، از LED هاي نور گرم استفاده مي شود که نور طبيعي از خود منتشر مي کنند. اين LED ها در شب هنگام روشن شدن، نور لازم جهت تصوير برداري رنگي براي سنسور دوربين را مهيا مي سازد و باعث مي شود تصوير به صورت رنگي ديده شود. از مهم ترين مزاياي دوربين هاي وارم لايت مي توان به کيفيت و وضوح تصوير فوق العاده بالا در تصوير برداري اشاره کرد. اين دوربين ها داراي دو چراغ در زير چراغ خود هستند.

 

 

 

دوربين ديد در شب Spotlight

دوربين هاي spotlight داراي چراغ هاي متحرکي هستند که اين چراغ ها بر اثر وقوع موارد مشکوک مانند گرما و حرکت روشن شده و شروع به ضبط تصاوير مي کند. تکنولوژي spotlight توانايي ثبت تصاوير رنگي در نور کم و تاريکي مطلق را دارد.

 

 

 

برد ديد در شب دوربين مداربسته

برد ديد در شب دوربين مداربسته به معناي بيشترين عمق ديدي است که توسط دوربين مداربسته در تاريکي قابل ديدن است. اين برد به دو عامل بستگي دارد، يکي ميزان قدرت LED هاي روي دوربين و ديگري ميزان حساسيت چيپ تصوير دوربين به امواج مادون قرمز. هرچه LED هاي مادون قرمز قوي تر باشند، باعث توليد نور بيشتري شده و در نتيجه برد ديد در شب دوربين مداربسته بيشتر مي شود. هم چنين هر چه ميزان حساسيت  چيپ تصوير دوربين مداربسته به نور مادون قرمز بيشتر باشد، نور کمتري براي تشکيل تصوير نياز است.

 

 

 

مزاياي دوربين مداربسته ديد در شب

  • ضبط 24 ساعته وقايع و افزايش امنيت محيط، يکي از مزاياي دوربين هاي مداربسته ديد در شب است.
  • اين نوع دوربين ها هزينه بالايي نداشته و مقرون به صرفه اند.
  • تنوع در دوربين هاي مداربسته ديد در شب زياد است.
  • اين نوع از دوربين ها از مقاومت بالايي برخودار هستند.
  • از آنجايي که از نور مادون قرمز برخوردارند، نياز به نور زياد در محيط جهت فيلمبرداري ندارند.
  • مصرف انرژي در دوربين هاي مداربسته ديد در شب پايين است.

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 169 تاريخ : جمعه 31 تير 1401 ساعت: 11:39

بهترين آون توستر پارس خزر

اين روز ها با گذشت زمان و روند رو به رشد تکنولوژي انجام دادن برخي کار ها براي انسان به ساده ترين شکل ميسر شده است.انساني که بعد از ساعت ها کار در شرکت و فعاليت هاي متعدد پشت ميز وقتي با خستگي و گرسنگي زياد به خانه بر ميگردد در حالي که وقت کافي براي خاراندن سر ندارد ديگر مجبور نيست غذاي آماده سفارش بدهد يا ساعت ها مشغول آشپزي شود. آون توستر اين امکان را به او ميدهد که غذاي باقي مانده ي شب گذشته اش را گرم کند.يا بتواند آن را براي خودش برشته کند.حتي مي تواند براي خوشحال کردن کودکانش دست به پختن پيتزا و همبرگر بزند تا شما را نسبت به خريدتان مطمئن تر بکند. در ادامه بهترين آون توستر پارس خزر  معرفي کرده ايم.

آون توستر پارس خزر خوبه؟ بهترين آون توستر پارس خزر کدام است؟

امروزه کمپاني هاي لوازم خانگي و لوازم آشپزخانه آون توستر ها را در ابعاد اندازه و رنگ هاي ايده آلي طراحي و توليد مي کنند اما سوالي که براي همه مطرح مي شود اين است که آيا کاربرد همه ي آن ها يکسان است؟ اگر کاربرد همه ي آن ها يکسان است بهترين مارک براي خريد آون تستر کدام است؟ در ادامه به اين ميپردازيم که چرا بايد آون توستر پارس خزر بخريم؟و بهترين مارک آون توستر پارس خزر کدام است؟ اميدوارم تا پايان مقاله همراه شما عزيزان باشيم.

آون توستر به چه دردي ميخورد؟

همان طور که پيش تر اشاره شد علاوه بر تست کردن نان از اون توستر ها مي توانيد  براي درست کردن پيتزا،‌ گوشت، کباب کردن و برشته کردن مرغ، گريل کردن سبزيجات، درست کردن همبرگر و گرم کردن غذاها و … استفاده کنيد. در واقع مي توان گفت هم توستر است براي تست نان و هم فر است براي پخت و پز کوتاه مدت.

ويژگي هاي يک آون توستر خوب چيه؟

راستش را بخواهيد به نظرم اول بايد فکر کنيد که مي خواهيد از اون توستر چه استفاده اي بکنيد اگر استفاده ي شما در سطح تست کردن نان است بهتر است به سراغ توستر هايي با هزينه ي کمتر برويد اين مدل توستر ها عموما فضاي کمتري از آشپزخانه ي شما را اشغال خواهند کرد.

اما اگر هدف شما از خريد اون توستر فقط تست کردن نان نيست و ميخواهيد با آن پيتزا درست کنيد يا حتي مي خواهيد تکه هاي غذاي ديروزتان را گرم کنيد پيشنهاد مي کنم زود تر اقدام به خريد آون توستر بکنيد. ولي قبل از خريد کردن به نکات زير توجه کنيد.

1:بودجه ي شما براي خريد اون توستر چقدر است

هرچقدر پول خرج کنيد همان قدر به شما جنس مي دهند عموما دستگاه هايي که گران تر هستند کارايي هاي بيشتري دارند مثلا اون توستري که براي شما چايي هم درست ميکند يا اون توستري که به دکوراسيون لوکس آشپزخانه ي شما بياييد.

با نگاه کلي به قيمت هاي آون توستر به اين نتيجه مي رسيم علي رغم قابليت هاي بالاي آون توستر پارس خزر قيمت آن مناسب تر از ساير برند ها با اين قابليت ها است.

2:مصرف برق آن تا چه اندازه براي شما مهم است؟

با توجه به ميزان استفاده از آون توستر در ماه به فکر مخارج برق خود نيز بايد باشيد ببيند صرفه ي اقتصادي دارد که آون توستر را تهيه کنيد؟ آون توستر پارس خزر اين امکان را به شما مي هد که ولتاژ برق کمتري مصرف کند و در نهايت هزينه قبض برق شما را نسبت به ساير مارک هاي با اين قابليت کمتر ميکند.

3:فضاي خالي آشپزخانه ي شما با کدام آون توستر هماهنگي بيشتري دارد

گاها به اين فکر باشد که وسيله ي جديد را در کجاي آشپزخانه مي توانيد قرار بدهيد يا به اين فکر کنيد که وسيله اي که ميخريد چه رنگي باشد تا هماهنگي ميان وسايل شما را برهم نزند. البته مارک هاي زيادي وجود دارد که به دکواسيون شما مي خورد اما آون توستر پارس خزر با سه رنگ بندي طوسي مشکي و نقره اي ميتواند با وسايل آشپزخانه ي شما با هر سبکي هماهنگ شود.

4:گارانتي زمانت خريد شما

چيز ديگري که آون توستر پارس خزر را از ساير رقباي خود بالاتر مي برد گارانتي زمان دار آن و خدمات پس از فروش شرکت پارس خزر است.با اين آپشن مي توانيد در هر زماني سوالات و مشکلات خود با شرکت پارس خزر در ميان بگذاريد.

5:قابل نفوذ يا غير قابل نفوذ؟

شايد اين فاکتور يکي از مهم ترين فاکتور ها براي ارزيابي بهترين مارک آون توستر است .به اين فکر کنيد بعد از اينکه يک غذاي خوشمزه براي خود مهيا کرديد وقت چه ميرسد؟ بله وقت شستن ظروف که گاهي اين عمل کمي وقت گير يا خسته کننده به نظر برسد آون توستر پارس خزر سيني از جنس استيل و قابل شستشو دارد.

اين سيني باعث مي شود که در مواقعي که وقت کمي براي شستشو داريد يا چربي زيادي به سيني چسبيده به راحتي آن را شستشو دهيد و مانع چرب ماندن آن بشويد.

حتي در بعضي مواقع اين اجازه به شما داده مي شود که قفسه ي محکم و از جنس استيل مرغوب را از آن جدا کرده و به آساني شست و شو دهيد.

5:ظرفيت و اندازه مسئله اين است.

ظرفيت کميتي است که تعين مي کند شما چه ميزان مواد غذايي را مصرف مي کنيد اين کميت متناسب با تعداد خانواده يا حتي خوراک خانواده وابسته است از اين رو توصيه مي شود در هنگام خريد آون توستر حتما دقت کنيد که ظرفيت آون توستر متناسب با نياز شما باشد.البته تا حدي ميتوانيد براي خريد از آون توستر پارس خزر کمک بگيد به دليل ينکه ظرفيت هاي متفاوت براي اقشار متفاوت را در خود جاي داده است.

وجود سه قفسه ، قابليت جوجه گردان ، قابليت تنظيم حرارت ، جنس بدنه ي ضد لک سبب مي شود تا تمايز زيادي بين آون توستر پارس خزر و ساير رقبا وجود داشته باشه.

نتيجه گيري

همان طور که گفته شد براي خريد يک آون توستر بايد به يک سري نکات توجه کنيم وقتي هم بين جند مارک بهتر سردرگم مي شويم که کدام يک را انتخاب کنيم بهتر است با کمي حساسيت بهترين برند را انتخاب کنيم اين زماني ميسر مي شود که با ويژگي هاي آن به طور کامل آشنا شويم در اين مقاله سعي شد يکي از بهترين آون توستر ها يعني آون توستر پارس خزر به تصوير کشيده شود تا شما را نسبت به خريدتان مطمئن تر بکند. ما در اين مطلب به اين پرسش پاسخ دهيم که آون توستر پارس خزر خوبه؟ بهترين آون توستر پارس خزر کدام است؟

منبع:

https://hlenblog.wordpress.com/2022/04/17/%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%b2%d9%88-%d9%88%d8%b2%d9%86-%da%a9%d8%b4%db%8c /

https://business2020.blogsky.com/1401/01/28/post-112/%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%b2%d9%88-%d9%88%d8%b2%d9%86-%da%a9%d8%b4%db%8c

http://bit.revolublog.com/-a212420781

http://edublog.altervista.org/%d9%85%d8%a8%d9%84-%d8%a8%da%86%d9%87-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%87 /

https://irwebcc.edublogs.org/2022/04/17/%d9%85%d8%a8%d9%84-%d8%a8%da%86%d9%87-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%87 /

http://avinazoom.gigfa.com/2022/04/17/%d8%b9%db%8c%d9%86%da%a9-%d9%88%d8%a7%d9%82%d8%b9%db%8c%d8%aa-%d9%85%d8%ac%d8%a7%d8%b2%db%8c /

https://javid.estranky.sk/clanky/---------------------------.html

http://publish.lycos.com/cusomizetaion/2022/04/17/%da%af%d9%88%d8%b4-%d9%be%d8%a7%da%a9-%da%a9%d9%86-%d9%81%d9%86%d8%b1%db%8c /

http://kasbokar.eklablog.com/-a212420777

http://behtarin.eklablog.net/-a212420789

http://fitmag.lo.gs/-a212420793

http://behtarinyab.idea.informer.com /

https://diva.sfsu.edu/collections/schoolofart/bundles/235965

https://academy.autodesk.com/users/behtarinyabcom

https://able2know.org/user/behtarinyab /

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 203 تاريخ : جمعه 17 تير 1401 ساعت: 12:34

Cheapest Spotify Promotion 2022

Spotify is the best place for us to look for our favorite music on many levels for example if you want to look for 50 Cent's music you can have a subscription for yourself on Spotify and you have the whole package of your musicality constructions. In this article, we want to discuss cheap Spotify promotion so so you have to understand that if you are new artists you can access the cheap Spotify promotion for yourself which will help you to be seen or heard by so many people who can be your fans shortly just by using the cheapest Spotify promotion which has been located on the choices that exist on black white promotion websites.

 

Black white promotion can allow you to have the best artistic life that you have ever in your mind. The CEO  of the black-white promotion has always said that he has great targets which would be related to helping the new artist who is just at the beginning of their artistic life. The main content here is related to all tracks that you have been released in a direction of time for example in 1 month or 2 months or even a year. The main things can be all the targets that you have for yourself in your mind but the cheap Spotify promotion or exist in a black-white promotion. The choices on Black white promotion is related to $30 or even related to $100 which can be related to some artist who cannot refer more than this money. Even if you are a little famous,  you need also so have to use the Promotion services that exist on the Black white promotion website. Here we discuss some details that are related to a cheap Spotify promotion but you need to understand that if you are some artists who cannot access these choices the back white promotion website can give you some other opportunities so you can promote it yourself on other digital Electronic services.

 

 

 

 

 If you want to pay more for your artistic life you can have all the services that I just on the black-white promotion website the main things here are related to the goals that you have been implemented and your real life but if you want to be hurt or be famous among other artists so you can try to so many fans you need to choose the best cheapest Spotify promotion that exists on black white promotion website.

In conclusion, you can access all the services on the Spotify promotion which is located on black white promotion but you need to understand what is your need so you can have all the things that you want for yourself.

 

https://www.diigo.com/user/kaybush3

https://www.blogtalkradio.com/kaybush3

https://www.viki.com/users/kaybush3_525/about

https://visual.ly/users/kaybush3/portfolio

https://audiomack.com/kaybush3

https://www.yelp.ca/user_details?userid=4uBd73dMGVovW4J5wUWd-w

https://infogram.com/untitled-chart-1h7z2l8om01mg6o?live

https://slides.com/kaybush3

https://500px.com/p/kaybush3?view=photos

https://www.mapleprimes.com/users/KayBush3

https://logopond.com/KayBush3/profile/556177/?filter=&page=

https://www.misterpoll.com/users/4068007

https://cplusplus.com/user/KayBush3/

https://8tracks.com/kaybush3

https://weheartit.com/KayBush3

 

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 215 تاريخ : يکشنبه 12 تير 1401 ساعت: 21:52

 

 

بلوک سبک

بلوک سيماني  يکي از پرمصرفترين انواع بلوک ساختماني در ايران است که به دليل فراواني و در دسترس بودن مواد اوليه آن و همچنين ارزاني نسبي قيمت آن در ايران به يکي از پرکاربردترين انواع مصالح ساختماني براي تيغه چيني و ديوارکشي تبديل شده است. بلوک سيماني از سه مصالح پايه شامل سيمان، ماسه و آب تشکيل شده است که با توجه به مواد اوليه به کار رفته در آن به دو نوع بلوک سنگين و سبک تقسيم ميشود. در صورتي که از ماسه در توليد بلوک سيماني استفاده شود به آن بلوک سيماني15 در 50 سنگين و در صورتي که از پوکه معدني يا صنعتي در توليد بلوک سيماني استفاده شود به آن بلوک سيماني سبک گفته ميشود. در توليد بلوک سيماني سنگين ماسه اي معمولاً از ماسه شکسته استفاده ميشود زيرا ماسه شکسته اصطکاک بيشتري بين اجزا ايجاد ميکند و از اين رو نيروي اصطکاک مابين دانه هاي ماسه به افزايش مقاومت و يکپارچگي بلوک سيماني 15 در 50 کمک ميکند. همچنين يکي از مسائل بسيار مهمي که در توليد بلوک سيماني به آن بايد توجه شود طرح اختلاط مهندسي ماسه و سيمان و آب است.

 

222_w4jd.jpg

بلوک هاي سيماني سبک در اقسام ديواري و سقفي به منظور کاهش بار، تبادل حرارتي و صوتي در ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند. اين بلوک ها از بتن هاي سبک  ساخته مي شوند. وزن مخصوص بلوک هاي سيماني سبک از ??? تا ???? کيلوگرم بر مترمکعب مي باشد. مقاومت فشاري متوسط ? نمونه آن ها بايد حداقل ?? کيلوگرم بر سانتيمتر مربع و حداقل مقاومت فشاري يک نمونه ?? کيلوگرم بر سانتيمترمربع باشد.

 

بلوک سبک استاندارد

تاييديه شهرداري براي محصولات استاندارد

وزن مناسب بلوک سيماني استاندارد

اگر بخواهيم وزن بلوک هاي سيماني ساده و سبک را مقايسه کنيم بايد ابتدا هر کدام از آن ها را در ابعاد ??*??*?? سانتيمتر مورد بررسي قرار دهيم. وزن هر عدد بلوک سيماني حدود ?? الي ?? کيلوگرم مي باشد. اگر از پوکه به جاي شن در محصول استفاده شود، وزن آن به ?? الي ?? کيوگرم مي رسد.

براي خريد بلوک سبک استاندارد، گام مهمي که هر پيمانکار يا کارفرما بايد بردارد، انتخاب تامين کننده يا برند مناسب و معتبر ميباشد. در صورتي که خريد بلوک ساختماني از مراکز غير معتبر صورت گيرد، ضررهاي مالي بسياري براي کارفرما ايجاد خواهد کرد، که در طول زمان ضررهاي جاني نيز ممکن است به آن اضافه گردد.

اگر چه بلوک سبک يک عضو غير باربر براي تيغه چيني ساختمان است، اما نميتوان در خريد آن و يا انتخاب تامين کننده معتبر آن دچار اهمال يا کوتاهي شد. بازار مصالح ساختماني، بازار گسترده اي است که مصالح را با انواع قيمت به بازار عرضه مي کنند. اما چيزي که باعث تمايز توليد کنندگان با هم ميشود، نحوه ساخت و رعايت اصول استاندارد در ساخت محصول ميباشد.

مهم ترين نکته اي که هنگام خريد بلوک سيماني سبک بايد به آن دقت شود، نشان استاندارد سازمان ملي ايران است که مراتب اخذ آن بايد از جانب تامين کننده طي شده و در ساخت تک تک خروجي ها لحاظ گردد.
در ادامه حول شاخص هاي اعطاي امتياز به تامين کننده و محاسبه امتياز و نمره قبولي يا عدم اعتبار آن برند، بحث ميگردد.

توليد کننده بلوک سبک با آزمايشات کنترل کيفي

کنترل کيفي مصالح ساختماني

تامين کننده اي در بازار مصالح ساختماني داراي اعتبار و اصالت کالا شناخته ميشود که محصولات خود را در آزمايشگاه هاي کنترل کيفي مورد بررسي قرار داده و آن را از لحاظ استانداردهاي مشخص شده از جانب دستگاه هاي اجرايي به اثبات رسانده باشد. تمامي بلوک هاي سبک ساختماني توليد شده توسط آن برند بايد داراي نشان استاندارد ملي ايران باشد. زماني يک بلوک مجوز شماره ???? سازمان استاندارد ملي را دريافت ميکند که از لحاظ ظاهري، مقاومت، وزن و ميزان جذب رطوبت رواداري هاي مجاز را رعايت کرده باشد.

نکات اجرايي بلوک سيماني چيست؟

پيش از استفاده بايد بلوک‌ها را به خوبي تميز و رويشان را خيس کنيد تا به بهترين شکل ممکن با ملات به يکديگر بچسبند.

شاقول بودن ديوار و عمود بودن دو ديوار نسبت به هم (گونيا بودن) در حين اجراي هر رج ديوار بررسي گردد.

يکي از کارهاي اشتباه خرد کردن بلوک‌ها است چرا که اين کار از مقاومت آن‌ها کم مي‌کند. در حد امکان بلوک‌ها به صورت سالم و يک تکه اجرا گردد.

ملات خوب ملاتي است که از ماسه و سيمان کافي ساخته شده باشد. اين ملات بايد در بخش‌هاي پايين و ديواره‌هاي بلوک‌ها نيز پخش شود.

اگر در سقف تيرچه و بلوک از بلوک‌هاي سيماني جهت پر کردن فضاي بين تيرچه‌ها استفاده شد حتما بلوک‌هاي ابتدا و انتها با پلاستيک مسدود شوند تا بتن داخل آن‌ها نرفته و وزن سقف سنگين نشود.

امروزه  در کلان‌شهرها و ساختمان‌هاي مدرن استفاده از بلوک سبک رونق فراواني يافته است از مهم‌ترين مزايا استفاده از بلوک سيماني سبک مي‌توان موارد زيادي را نام برد.

افزايش سرعت ساخت

عايق صوت و حرارت

سبک‌تر شدن سازه نهايي

استاندارد بودن بلوک

به همين دليل است که در شهرهاي بزرگ مانند مشهد استفاده از بلوک سبک سيماني در ساختمان‌سازي هرروز تقاضاي بيشتري پيدا مي‌کند.

فروش بلوک سيماني در مشهد

اگرچه بلوک سازه کريمي در استان خراسان و شهر مشهد نمايندگي و عامليت توزيعي ندارد. ولي امکان فروش بلوک سيماني به سازندگان مشهد فراهم است.

خريداران بلوک سبک مي‌تواند با سفارش بلوک سبک به کارخانه بلوک سازه کريمي با خيالي آسوده بلوک سبک را در پروژه خود تحويل گرفته و استفاده نمايند.

 

بلوک کريمي  توليد کننده بلوک سيماني استاندارد با جديدترين روش آمادگي دريافت سفارش از تمام نقاط کشور را داراست. به دليل ظرفيت بالاي توليد اين سفارشات در اسرع وقت آماده تحويل هستند.

 

 

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 176 تاريخ : جمعه 3 تير 1401 ساعت: 21:11

لینک دوستان

خبرنامه